حفظ جایگاه مدعیان در هفته بیستم لیگ برتر (نتايج هفته ي بيستم)
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 219
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 169250
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

 

حفظ جایگاه مدعیان در هفته بیستم لیگ برتر

 

 
هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران امروز در شهرهای مختلف برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم از دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران امروز یکشنبه 15 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار شد که در مهمترین بازیها متین ورامین شکست خورد، سایپا و کاله به زحمت بردند و پیکان هم با کسب پیروزی ضمن حضور در پلی آف صدر نشینی اش در دور برگشت را تا حد زیادی قطعی کرد، ضمن اینکه پیشگامان بعد از هفته ها شکست بالاخره پیروز شد.


درمهمترین بازی این هفته و در ارومیه تیم شهرداری ارومیه مقابل متین ورامین قرار گرفت و در روزی که همه نگاهها به این بازی دوخته شده بود تیم میزبان پیروز شد. شاگردان جورجوویچ در یک بازی سنگین موفق شد تیم مدعی متین ورامین را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و امیدوار به صعود به پلی آف شود. اما در طرف دیگر زمین شاگردان کارخانه  که خوشحال از پیروزی مقابل پیکان بودند در این بازی با واگذار کردن دو ست اول، خود را در ست سوم پیدا کردند و موفق به شکست میزبان شدند. اما در ست چهارم دوئل بازیکنان با انگیزه و جوان هر دو تیم بود که در نهایت تیم ارومیه ای با حمایت تماشاگرانش موفق به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی شد تا متین را هم بدون امتیاز از این شهر بدرقه کنند. به این ترتیب متین همچنان با 41 امتیاز در رده دوم ماند و تیم شهرداری ارومیه 37 و هم امتیاز با سایپا شد اما به دلیل ست های برده کمتر همچنان در رده پنجم باقی ماند.

اما در مشهد همانطور که پیش بینی می شد تیم های میزان مشهد و سایپا البرز بازی زیبایی را رقم زدند که در پایان برد از آن تیم سایپای جوان بود. در این بازی شاگردان نفرزاده 3 بر 2 از سد حریف سرسخت خود گذشتند تا با 2 امتیاز مهم این بازی رده چهارم خود را حفظ کنند. مشهدی ها هم که برای صعود در جدول رده بندی به امتیازات این بازی نیاز داشتند مقابل قدرت کرجی ها تنها موفق به گرفتن یک امتیاز شدند تا شمار امتیازاتشان را به عدد 32 برسانند و در رده هفتم قرار بگیرند. اما جدال دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه در دو هفته باقی مانده تا پایان لیگ برای صعود به پلی آف سخت از سایر تیم ها خواهد بود.

در گنبد هم تیم های جواهری گنبد و کاله مازندران به مصاف هم رفتند که کاله موفق به پیروزی 3 بر 2 مقابل این تیم شدند. کاله در روزی که سایر مدعیان نظیر متین ، سایپا و شهرداری ارومیه مقابل حریفانشان کار سختی را داشتند تیم حریف را دست کم گرفت تا سه امتیاز این بازی را میان خود و تیم قعر جدولی جواهری گنبد تقسیم کند. البته از بازی خوب و نمایش فوق العاده شاگردان کاظمی هم نمی توان گذشت.عطایی که اصلا فکرش را نمی کرد اسیر بازی گنبدی ها شود تنها دو امتیاز را به دست آورد تا 39 امتیازی شود و تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم های رده پایین تر در رده سوم بماند. اما جواهری با نتیجه این بازی 7 امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماند.

در تهران تیم صدرنشین پیکان تهران با شکست همشهری خود نوین کشاورز 45 امتیازی شد و رده اول خود را تثبیت کرد. در این بازی شاگردان اکبری که برای صعود  به پلی آف و جبران شکست مقابل میتن ورامین به پیروزی و امتیاز کامل این بازی نیاز داشتند موفق به شکست 3 بر 1 تیم نوین کشاورز شدند. نوین کشاورز هم که چند هفته ای است پیروزی را ندیده در این بازی هم شکست خورد تا با همان 16 امتیاز در رده یازدهم باقی بماند. به این ترتیب در روزی که متین ورامین شکست خورد پیکان دوباره از این تیم فاصله گرفت و با 4 امتیاز اختلاف مطمئن تر از همیشه در بازی های بعدی بازی خواهد کرد.

در یزد هم تیم پیشگامان کویر یزد بالاخره صاحب برد شد تا بعد از هفته ها باخت طعم شیرین پیروزی را بچشد. در این بازی پیشگامان مقابل شهرداری تبریز قرار گرفت و این تیم را با نتیجه 3 بر 1 بدرقه کرد. این پیروزی اولین پیروزی پیشگامان با وادی سرمربی جدید خود است تا بعد از مدتها شاهد افزایش شمار امتیازات این تیم باشیم. با این نتیجه پیشگامان  33 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. اما در طرف مقابل هم شهرداری تبریز با متحمل شدن این شکست پانزدهمین شکست این فصل خود را تجربه کرد تا با همان 18 امتیاز در رده دهم بماند.

اما در بندرعباس هم تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس مقابل باریج اسانس کاشان پیروز شد. جنوبی ها در این بازی موفق شدند روند پیروزی های شاگردان معدنی را متوقف کنند و این تیم را با نتیجه 3 بر 1 مغلوب سازند. شاگردان دامغانی که در بازی رفت نتیجه را واگذار کرده بودند با آنالیز خوب کادر فنی شان امتیاز بازی را به سود خود رقم زدند تا 26 امتیازی شوند. اما کاشانی ها هم که چیزی برای از دست دادن نداشتند به آب و آتش زدند اما در نهایت نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند تا با 27 امتیاز قبلی شان در رده هشتم قرار بگیرند. آلومینیوم هم با این سه امتیاز، 26 امتیازی شد و در رده نهم ماند اما خود را به فاصله یک امتیازی باریج اسانس رساند.
 

 
اما نتایج کلی این مسابقات به شرح زیر است:
شهرداری ارومیه 3 -1 متین ورامین
(25-23 ، 25-22 ، 23-25 ، 29-27)
 
پیشگامان کویر یزد 3- 1 شهرداری تبریز
(25-15 ، 25-15 ، 21-25 ، 25-15)
 
پیکان تهران 3 – 1 نوین کشاورز
(25-23 ، 27-25 ، 22-25 ، 25-20)
 
میزان مشهد 2 - 3 سایپا البرز
(21-25 ، 25-20 ، 25-15 ، 16-25 ، 7-15)
 
جواهری گنبد 2 - 3 کاله مازندران
(22-25 ، 25-20، 25-23 ، 20-25 ، 13-15)
 
آلومینیوم المهدی بندرعباس 3-1 باریج اسانس کاشان
(22-25 ، 25-21 ، 31-29 ، 25-23)
 

جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته بیستم به شرح زیر است:

1.پيكان                    45امتياز

2.متين ورامين           41امتياز

3.كاله مازندران          39امتياز

4.سايپا                    37امتياز

5.شهرداري اروميه      37امتياز

6.پيشگامان يزد          33امتياز

7.ميزان خراسان         32امتياز

8.بارج اسانس           27امتياز

9.آلمينيوم المهدي      26امتياز

10.شهرداري تبريز      18امتياز

11.نوين كشاورز          16امتياز

12.جواهري گنبد         7امتياز

 


نظرات شما عزیزان:

farideh
ساعت18:56---18 بهمن 1391
har vaght miyam in ja delam va mi she

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: